Forum jest dla sherwooda...!!
Każdy nowozarejestrowany użytkownik ma obowiązek zapoznać się i przestrzegać zasad regulaminu forum ws.pun.pl, osoby, które nie będą go przestrzegać, będą odpowiednio ukarane zgodnie z punktacją regulaminu oraz ostrzeżeń. Nagminne łamanie regulaminu forum zakończy się okresowym lub permanentnym banem na konto.
Rejestrując się na forum akceptujesz ten regulamin.
§ 1. Postanowienia ogólne:
1. Każdy zarejestrowany użytkownik ws.pun.pl jest zobowiązany do zapoznania się z regulaminem forum, przestrzegania go oraz zachowywania się zgodnie z jego zasadami.
2. Ignorowanie regulaminu forum oraz nieznajomość go, nie zwalnia nikogo z konieczności jego przestrzegania.
§ 3. Tematy, posty, prywatne wiadomości, grupy itd:
1. Treść postów nie ma prawa naruszać dobra innych użytkowników ani ich obrażać, nie powinna także naruszać żadnych zasad kultury osobistej.
2. Dopuszczamy na forum używanie wulgarnego słownictwa, lecz bez przesady – jeżeli post będzie zawierał nadmierną ilość przekleństw, delikwent otrzyma stosowne ostrzeżenie.
3. Pisząc post, spróbuj w miarę możliwości, zachować ogólnie przyjęte zasady poprawnej polszczyzny, pisać bez dużej ilości błędów ortograficznych czy interpunkcyjnych, a także nie popełniać zbyt wielu literówek.
* W tym przypadku, można użyć słownika w przeglądarce lub worda, w celu przeredagowania treści.
4. Podczas odpowiadania w wątku, trzymaj się głównego tematu dyskusji. Jeżeli Twoja wiadomość będzie zbytnio odbiegać od głównego toku tematu, możesz otrzymać ostrzeżenie.
5. Posty, których wartość merytoryczna jest niska lub bardzo niska, które nie wnoszą nic do tematu, a ich celem jest jedynie nabicie swojego licznika postów zostaną usunięte, a autor otrzyma stosowne ostrzeżenie bądź upomnienie – w zależności od wartości posta.
6. Zanim założysz nowy temat, upewnij się czy podobny lub taki sam nie znajduje się już na forum. To samo tyczy się odpowiedzi na nurtujące was pytania – zanim założycie nowy temat, spróbujcie na własną rękę znaleźć odpowiedź w sieci lub na naszym forum.
7. Zakładanie tematów, których głównym celem jest nabijanie postów lub tematów, które mają służyć za grę lub zabawę (liczenie do 1000, ocena użytkownika/avatara wyżej, itd.) jest surowo zabronione.
8. Każdy założony temat powinien swoją nazwą odzwierciedlać treść, którą chcecie napisać w temacie. Nie będziemy tolerować tematów typu: „Pomóżcie!!!”, „Help, mam problem!”, „Plx, pomocy”, itp.
9. Linki do wszystkich plików przeznaczonych do ściągnięcia mogą umieszczać jedynie użytkownicy posiadający na swoim koncie minimum 30 napisanych postów. W przypadku, gdy użytkownik stara się oszukać system (np. poprzez zamianę http:// na hxxp://) jego post może zostać usunięty (jeżeli link kieruje do strony, która może być potencjalnym zagrożeniem dla innych użytkowników) zaś autor postu otrzyma ostrzeżenie.
10. Odnośniki do stron internetowych tolerowane są tylko wtedy, gdy ich przesłaniem nie jest reklama swojego forum, strony, radia, itd. lub próba zarobku (np. lockerz, takeagift, itd.) oraz kiedy nie łamią regulaminu danego działu.
11. Przed założeniem nowego tematu, upewnij się czy trafia on do właściwego działu – jeżeli nie masz pewności, zapytaj któregoś z moderatorów lub osób z wyższą rangą.
12. Zakładanie tematów, których celem będzie informacja, dlaczego wasz temat został zamknięty bądź usunięty jest zbyteczne – w tym celu możecie zgłosić się do moderatora działu i owa osoba jest zobowiązana do odpowiedzi na wasze pytanie.
13. Zabraniamy usuwania z postów notatek i wpisów kadry zarządzającej.
14. Zabronione jest powtarzanie treści użytkownika z postu poprzedniego. Jeżeli nie masz nic więcej do dodania, lepiej nie pisz nic.
15. Możliwe jest odświeżenie tematu, jeżeli jego ostatni post jest napisany nie później niż 3 miesiące wcześniej i nie wcześniej niż 24 godziny od napisania ostatniego posta w temacie lub jeżeli wasz post wnosi coś sensownego do dyskusji lub może pomóc pytającemu. Odświeżanie tematu sygnalizujemy słowem "odświeżam".
16. Cytowanie dużych wypowiedzi bądź wypowiedzi, w których znajduje się zdjęcie jest niedozwolone.
17. Zabronione jest używanie dużej ilości kolorów, capslocków, pisanie każdego wyrazu z wielkiej litery oraz pisanie wielkich i małych liter na przemian.
18. Zabronione są próby wpływania na decyzję moderatora, tj. pisanie, co dany moderator ma zrobić w danej chwili (chodzi tu o to, żeby nie instruować moderatora i nie pisać: „Zamknij temat”, „Zbanuj go”). Nie jest także wskazane pisanie „Raportuję” – po prostu to zrób, nie musisz nikogo o tym informować.
19. Rozmowy na temat crackowania gier i botów, piractwa, hackingu i crackingu są ogólnie zabronione na naszym forum.
20. Wszelkie tematy, posty, komentarze w profilu, prywatne wiadomości, komentarze galerii łamiące regulamin forum mogą zostać usunięte przez administrację forum.
21. Pisząc nowy post, autor jest zobowiązany do zapoznania się z poprzednimi postami, by wykluczyć możliwość powtórzenia treści poprzedników (jeżeli zaś jest to temat, w którym stron jest dość dużo, zobowiązani jesteście do przeczytania ostatnich 2 stron tematu).
22. Wstawianie odnośników do fałszywych stron (np. Pajacyk -> Bitefight) jest surowo zabronione, tyczy się to zarówno postów, jak i podpisu oraz notek w profilu.
23. Zakazane jest wstawianie emotikonek lub nadmiernych znaków interpunkcji do nazw tematów.
24. Zabronione jest pisanie postów w innym języku niż nasz ojczysty – dozwolone jest to jedynie w powitalni - aczkolwiek nie w stopniu ogólnym.
25. Rozmowy o stronach do zarabiania pieniędzy, zdobywania nagród, między innymi takich jak Lockerz.com są surowo zabronione. Tyczy się to nie tylko zakładania tematów, czy pisania postów, ale również rozmów na ShoutBoxie, reklamie w tytule użytkownika (pod nickiem) oraz profilu, grupie społecznej itd.
Offline